۱۳۸۹ تیر ۱۴, دوشنبه

آیا به وظیفه ی خود در برابر خانواده ی شهیدان و زندانی های راه آزادی عمل کرده ایم؟

چطور بگویم! در ایران امروز یک خانواده چند نفره و بی غم و غصه از پس مخارج اولیه زندگی برنمی آیند تا چه برسد به خانواده ای که یک سال وحشتناک را در غم عزیز از دست رفته اش گذرانده باشد، و در این مدت توسط نیروهای سادیست جمهوری اسلامی انواع و اقسام آزارهای روحی را تحمل کرده باشد. مخصوصا حالتی را تصور کنید که شهید یا زندانی جنبش نان آور خانه هم بوده باشد که دیگر واویلا. اما من در این یکسال برای ایشان کاری نکردم. منظورم دقیقا حمایت مالی است. آن دختر و پسر جوان که از من خیلی انسان تر و شجاع تر بودند رفتند، برای من و تو؛ اما، ما برای خانواده ی آنها چه کردیم؟ من دنبال راهی می گردم تا اگر کمک مالی از دستم بر می آید برای ایشان انجام دهم. برنامه ای در سر دارم که می خواهم آنرا کامل و سپس اعلام کنم. خودم هم پیش قدم می شوم. کلیات برنامه ام این است: کافی است آنها نام و نشانی از خود در اختیارم بگذارند بدهند. می توانم با کمی وقت گذاشتن، ایشان را شناسایی کنم و هر ماه مبلغی ناقابل را با شرمندگی فراوان تقدیم بزرگواری آنها سازم. من مدیون شهید آنها هستم. من کوچک عزیز دربند آنها هستم. من هر روز برای خواهر و برادر شهیدم عزادارم. بگذارید اندکی آرام بگیرم. 
مادرم! پدرم! خواهرم! برادرم! در مقابلت زانو می زنم و با شرمندگی تمنا می کنم که این کمک ناقابل را از برادر گل پرپر شده ات بپذیری!

۳ نظر:

  1. ا سلام

    در رابطه با این پست شما، میخواستیم مسئله ای را به اطلاعتان برسانیم. در صورت امکان ایمیلی به ما بزنید
    23khordaad@gmail.com

    گروه 23 خرداد
    http://www.23khordaad.blogspot.com/

    پاسخحذف
  2. دوست عزیزدرجواب امیل شماپیغام گذاشتم نمیدونم رسیده به شمایانه ودرصورت عدم دریافت بفرماییدتادوباره برایتان میل کنم

    پاسخحذف
  3. دوست عزیز! از آنجا که ایمیلی از شما دریافت نکردیم، همینجا توضیح میدهیم.
    چند روز پیش در راستای حمایت از خانواده های زندانیان و مصدومین و شهدای بعد از انتخابات، طرحی به ذهنمان رسید که برای اجرایی شدنش تصمیم گرفتیم با گروه شناخت شده مادران عزادار مشورت کنیم. ایمیلی به ایشان زدیم و در حاشیه اش و برای اطلاع، به این پست اخیر شما هم اشاره کردیم.
    مادران عزادار به اشتباه فکر کردند که نویسنده مطلب بالا، ما -گروه 23 خرداد- هستیم. کامنت بالا را هم به این دلیل برایتان گذاشته اند که تصور نموده اند شما به ایشان ایمیل زده اید.
    البته مسئله را برایشان توضیح داده ایم، ولی در صورتی که خودتان دوست داشتید با مادران عزادار تماس بگیرید (شاید بتوانند به شما در راستای نوشته تان کمک کنند)، میتوانید به آدرس زیر ایمیل بزنید
    madaran@madaraneazadar.com
    یا این
    madaraneazadar@gmail.com
    ضمنا آدرس سایت مادران عزدار هم این است:
    http://www.madaraneazadar.com/
    امیدواریم توضیحات بالا روشن باشد
    به امید موفقیت

    پاسخحذف