۱۳۸۸ اسفند ۵, چهارشنبه

کوی دانشگاه تهران/ بسیجیها نمی گفتن نزنش، میگفتن بکشش و 5 دانشجوی بی گناه را نیز کشتند

در جریان تلاش  بسیجیها و گارد ویژه برای ورود به کوی دانشگاه تهران، بیش از پانزده نفر از دانشجویان تنها به علت اصابت گلوله به شدت مجروح شدند. به گزارش منابع دانشجویی و دفتر تحکیم وحدت و گزارش شاهدان عینی که در روزنامه بریتانیایی گاردین منعکس شد، ۵ دانشجو به نام های مبینا احترامی، فاطمه براتی، کسری شرفی، کامبیز شعاعی، و محسن ایمانی بر اثر این حملات کشته شدند و بسیاری بازداشت شده و مورد آزار و اذیت و شکنجه قرار گرفتند. با این وجود، خشونت نیروهای رژیم در حمله 25 خرداد به کوی دانشگاه، در فیلمی که اخیرا توسط بی بی سی پخش شد بطور کامل منعکس نشده است. فارغ از دلایل مختلفی که می توان برای درز کردن این فیلم به بیرون برشمرد؛ این فیلم سندی غیرقابل انکار است از اینکه حمله توسط رژیم سازمان داده شده بود. عکس هایی که بعد از حمله توسط دانشجویان منتشر شده، قطعه دیگر پازلی است که باید به این فیلم ضمیمه کنیم، تا "جنایت سازمان یافته" را یکجا به نمایش بگذارد.






۳ نظر:

  1. تمام کسانی که امید به اصلاح داشتند، کمی باید به مخشون بیشتر فشار بیارن. این حکومت نه راه پس داره نه راه پیش. مام باید فقط گلوشو بگیریمو نابودش کنیم.

    پاسخحذف
  2. شمادانشجوها سال ۵۹ را ندیده اید که جنایتها هزار برابر از اینها بود. چه دخترانی که پیستانشان را بریدند در میدان انقلاب. چه پسرانی که گوششان را بریدند در خیابان انقلاب. آن وقتها به اینها فالانژ میگفتند و خودشان خودشان را حزب الله می نامیدند. ما که بالای پنجاه و شصت ساله هستیم در آن سال جنایتها دیدیم که تا امروز روحمان را خراشیده داشته ست. این جنایتها که می بینیم برایمان اندک می نماید.

    پاسخحذف
  3. شما گویا فقط نظاره می کنید و بعد اندازه می زنید اما بجای این چشمها را بگشایید تا بهتر ببینید
    اگر یک باتوم به شما خورده بودآنوقت برایتان اندک نمی نمود

    پاسخحذف