۱۳۸۹ اسفند ۱۰, سه‌شنبه

موسوی گفته بود اگه من رو دستگیر کردند اعتصاب کنید

یادتون هست؟ فردای 22 خرداد خود من داد می زدم "موسوی! موسوی! سکوت کنی خائنی". شرف ندارم اگه آروم بشینم

۵ نظر:

  1. یادش بخیر. ما یاور روز تنگمان را تنها نمی گذاریم.

    پاسخحذف
  2. برای اینکه اعتصابات راحت تر قابل اجرا باشد میتوان به گونه: پرسنل،نصف نصف؛ عمل کرد. بدین ترتیب که نصف پرسنل هر اداره اعتصاب میکنند ونصف دیگر با انان پیمان میبندند که انها فعلا به کار خود ادامه میدهند، چنانچه گروه اعتصابی اخراج شد ویا تقاضایشان براورده نشد گروه دومی هم اعتصاب خواهند کرد. البته این یک قالب کلی برای این نوع اعتصاب است. برحسب شرایط میتوان با اندکی تغییر ان را اجرا کرد. در محل کارتان هم میتوانید در ابتدا از این طرح با کد رمزی صحبت کنید. مثلا همکار! طرح 25 را هستی با ما؟ البته باید توجه داشت که شاغلیینی که در بخشهای پزشکی وبیمارستانی کار میکنند مجاز به اعتصاب نیستند. زیرا بیماری که باید عمل بشود و اینجور موضوعات با اعتصاب جور در نمیاید.
    تکمیلی 2: مردم باید بدانند که اگر الان این ریسک را به جان نخرند، خواه نا خواه در اینده ای نزدیک به جز یک تعداد کم چاپلوسان رژیم؛ دیگرا ن همه به فقر وبیکاری دچار خواهند شد. بنابر این برای اینده خود و فرزندانشان باید هر ریسکی را بکنند برای اینکه این رژیم ساقط شود. الان یک پول نفتی وجود دارد. رژیم بخشی از ان را خودش میخورد وبخشی دیگر را به نیروهای سرکوبگرش میدهد. یک بخشی را هم گذاشته برای مردم. بنابراین اگر بر اثر اعتصاب بخواهد یک تعدادی را اخراج کند حقوق اینها راباید بدهد به یک عده ای که باید تازه استخدام کند. رژیم میداند که این نو استخدام ها هم به احتمال زیاد اعتصاب میکنند. بنابرابن سعی میکند همان کارمندان قبلی را دوباره سر کار بیاورد. به این دلیل و دلیل های دیگر احتمال اینکه شما واقعا به دلیل اعتصاب از کار بی کار شوید بسیار کم است. اگر هم اخراج شوید حتما دلیل های دیگری داشته که در هر صورت شما را اخراج میکرده اند، حتی اگر به دست وپایشان میافتاده اید. وانگهی مگر کار کردن در این سیستم بی اینده اصلا ارزشی دارد که ما با اجتناب از اعتصاب به بقای این رژیم کمک کنیم؟

    پاسخحذف
  3. الان درجه ی شرفتون کجاهاست؟ چون شنیدم موسوی زیر شکنجه هست تا اعتراف کنه از طرف آمریکا و اسرائیل ساپورت می شده...

    پاسخحذف
  4. مشکل اصلی جامعه ما همیشه مسائل اقتصادی بوده.زمان شاه مردم وضع معیشتشون بهتر بود و کمتر کسی فکر می کرد که اگر اعتصاب کنه و اخراج بشه چی به سر خانواده اش میاد.چون به قدر کافی پشتوانه داشت.امروز بیکاری برای نان آور خانواده برای در صد زیادی از مردم یعنی از بین رفتن کل خانواده.خیلی ها به این دلیل می ترسن.نه از خودشون. از اونهایی که باید نون بدن.ایه یه واقعیته.فقر خیلی مشکل ساز شده.پولدارها هم که عموما خودشون رو زیاد قاطی این مسائل نمی کنن.نونه اش بازای ها که اعتصابشون می تونه خیلی تاثیر گذار باشه.حرکتی کردند؟فقط دنبال عایدیشون هستند.متاسفانه قشر عظیمی از مردم جیب رو ول نمی کنن.به نظر من بهترین گروه دانشجوها هستند که نفع مادی ندارند.اعتصاب کنند و نروند سر کلاس.ولی همه با هم.بعد دیگه استادها هم عملا بیکار میشن.اگر از دانشگاه شروع نشه کم کم به جاهای دیگه هم کشیده میشه.

    پاسخحذف
  5. شعار فردا
    قذافی و مبارک و بن علی منتظرن تا تو بری سید علی

    پاسخحذف