۱۳۸۹ دی ۱۲, یکشنبه

سوزش شدید بانی مجسمه ی مضحک حماسه ی ساندیس از ناپدید شدن آن در مقابل دوربین های مدار بسته دانشگاه تهران، تنها چند ساعت بعد از رونمایی

موسسه ی فرهنگی هنری عاشورا که اکثریت پوسترهای مربوط به حماسه ی کیک و ساندیس را چاپ کرده، پیمانکار ساخت مجسمه ی حماسه ی ساندیس خوران  هم هست. این موسسه که خودش رو "نهادی خودجوش و برخاسته از مردم" معرفی می کنه، اخیرا در یک وبسایت وابسته به دولت، به نام خبرگزاری دانشجویان، بیانیه ای داده که نشون می ده یه جاشون حسابی سوخته. من که از خوندن بیانیه شون حسابی حال کردم. البته خدا به خیر کنه، می خوان یکی دسگه بسازن 10 برابر قبلی، معلوم نیست می خوان دیگه کجا رو به گند بکشن. مشکل اینه که پول مفت دارن، ولی دریغ از سلیقه.
متن بیانیه شون رو در ادامه بخونید، خیلی خنده داره

موسسه فرهنگي رسانه اي عاشورا:
حراست دانشگاه تهران بايد پاسخگويي سرقت نماد حماسه 9 دي باشد

موسسه فرهنگي رسانه اي عاشورا با صدور بيانيه اي ضمن اشاره به سرقت نماد هنري حماسه مردمي 9 دي از مقابل دانشگاه تهران تاكيد كرد: حراست دانشگاه تهران بايد پاسخگوي سرقت نماد حماسه 9 دي باشد.
به گزارش گروه سياسي «خبرگزاري دانشجو»، در اين بيانيه  آمده است: اين نماد كه به ارتفاع 5 متر مربع و در قالبي هنري طراحي، ساخت و رونمايي شده بود توسط عواملي مشكوك، خود سر و مشكل دار با حماسه عظيم 9 دي و علي رغم اخذ مجوز هاي لازم از دستگاه هاي مسئول و هماهنگي هاي بعمل آمده با سازمانهاي مربوطه ساعاتي قبل و در برابر دوربينهاي مدار بسته حراست دانشگاه تهران به سرقت رفت.
اين بيانيه در ادامه مي افزايد: موسسه فرهنگي عاشورا به عنوان نهادي خود جوش و برخاسته از مردم ضمن محكوم كردن اين حركت و ابراز انزجار از اين اقدام زشت و خود سرانه پيگيري حقوقي و قضايي اين حركت نابخردانه را نسبت به اين مسئله اعلام مي نمايد.
در پايان اين بيانيه تاكيد شده است: موسسه فرهنگي عاشورا با توجه به حساسيت حماسه آفرينان 9 دي ماه اعلام مي كند هم اكنون كارگروه هنرهاي تجسمي اين موسسه با حضور طراحهان و مجريان طرح اين پروژه در حال طراحي نمادي با ارتفاع 50 متر با بررسي نكات ايمني و امنيتي در قالبي ماندگارتر در حال طراحي است./انتهاي پيام/ 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر