۱۳۸۸ تیر ۱, دوشنبه

جوک سال در خبرگزاری فارس: آقاي موسوي! راي من را پس بدهيد!

شما به من می گید آروم باشم. آخه این کثافت ها وقاحت رو به اوج رسوندند. خبرگزاری فارس جوک نوشته

اظهارنظر كاربران فارس درباره اقدامات غيرقانوني ميرحسين موسوي/بخش سوم
آقاي موسوي! من يك دانشجوي ايراني هستم ، راي من را پس بدهيد


http://www1.farsnews.com/newstext.php?nn=8804010450

صدا و سیما رو دارن، این همه روزنامه دارن، این همه امکانات دارن، تمام سایت ها رو فیلتر کردن، موبایل و اس ام اس و قطع کردن، بعدش میان توی بی بی سی زنگ می زنن که شما چرا عادلانه رفتار نمی کنید؟ چرا از موسوی حمایت می کنین؟
آخه من چی بگم؟ فحش هم که نمی شه داد، پرچم ما رو می دزدن، سرود ملی ما رو می دزدن، شعار ما رو می دزدن، تئورسین های ما رو می دزدن. واااااای
چی بگم خدااااااااااااااااااا، کجایی پس؟ اون بالاها چی کار داری می کنی؟

۲ نظر:

  1. Bavar kon darket mikonam. Ama azizam, fohsh ba H jimi e na ba H do chesh :)

    Roozaye sakhti e

    پاسخحذف
  2. "fohsh ba H jimi e na ba H do chesh :)"
    mersi, hamin alan eslah shod

    پاسخحذف