۱۳۸۹ دی ۲۱, سه‌شنبه

مدیری هم از آخور می خورد و هم از توبره

پیش از این، وقتی مردم برای خرید قهوه ی تلخ این آقا هجوم می بردند و برنامه ی بی محتوای او را چندباره نگاه می کردند، عده ای از جمله خود من، بر این گمان بودیم که این کار برای تخلیه ی روانی مردم به خروش آمده، سرگرم کردن آنها با برنامه ای پوچ و تلقین وجود آزادی بیان است. باز دوستان گفتند که ای بابا! توچقدر بدگمانی! بخند و شاد باش. اما حالا دیگر نمی شود این حرف را زد. من حتی یک دقیقه از برنامه های شهرام همایون را ندیده ام، گویا آدم ابلهی است؛ اما هر چه باشد کاری که اخیرا مهران مدیری کرده، عین مزدوری است و از این نظر فرقی با شریفی نیای مزدور، داریوش ارجمند مزدور، و این زن خودفروش که قرار است نقش ندای عزیز را در یک فیلم بازی کند، ندارد؛ جز اینکه کثیف تر هم هست، چون  مدیری می خواهد مردم را فریب دهد، می خواهد هم از آخور بخورد و هم از توبره.

۱۰ نظر:

  1. اگر تلویزیون های لوس آنجلسی هستند بی بی سی هم هست که حضرات باید حرفه شان را بروند از آنها یاد بگیرند همانطور که توهین تلویزیونهای رنگارنگ و غیره قابل قبول نیست و اصولن مخاطب درست و حسابی هم ندارند استفاده از روشهای مشابه توسط مدیری و گروهش هم بیش از آن اشتباه است چرا که به مخاطبان زیاد خودش که بسیارند و قابل مقایسه با مخاطبان رنگارنگ هم نیستند توهین کرده آیا اگر تلویزیونهای های بی کلاس و بی ا ستاندارد که هخا مانند باید خط قرمز داشته باشند آقایان هم هم یعنی مدیری هم باید داشته باشد

    پاسخحذف
  2. بابا طنزه- منم وقتی دیدم حال نکردم باهاش اما این آدم هم حق داره کاری که دلش میخواد انجام بده

    پاسخحذف
  3. دوستان عزیز اگر مهران مدیری مردم دوست بود به جای اون فحاش فیلمی در مورد همکارش جفعر پناهی میساخت با تعصب به یک شخص تصمیم گیری نکنید منم مدیری رو دوست داشتم ولی دیگه نه

    پاسخحذف
  4. من تلويزيون هاى سيماى آزادى و پارس را نگاه ميكنم و خيلى هم عالى هستند مخصوصا برنامه طنز پيك شادى از سيماى آزادى پشنهاد ميكنم مديرى هم اين برنامه را بيبيند تا بفهمد طنز يعنى چه؟

    پاسخحذف
  5. وقتی درک و فهم شما از طنز در همین حد است که کسی باید در محدوده فکر شما طنز بسازد و ببیند متاسفانه باید بگویم که شما فرقی با جنتی یا احمد خاتمی که علاقمندند مردم فقط به منافع و عقاید آنها پابند باشند و بقیه را آماج توهین و تحقیرهای خود قرار میدهند ندارید! اگر برنامه های ماهواره برای شما تا این حد عزیز است خواهش می کنیم دیگر برنامه های داخلی هیچ کس را نبینید. اما اگر خوب به برنامه ساخته شده مدیری نگاه کنید می بینید که علت خندیدن مردم به این برنامه صرفا شباهت بیش از حد آن با واقعیت موجود این برنامه هاست نه مسخره کردن آن.. این طور نیست؟ چند سال قبل وقتی مدیری از مرحوم منوچهر نوذری طنز ساخت او هیچ وقت ولوله مضحک شما را به پا نکرد اما مردم به آن بارها و بارها خندیدند هنوز هم بعضیها یادشان است آن جمله معروف "همونی که تو فیلم بود...". متاسفانه علت پوچی و عقب ماندگی ایرانیها وجود کسانی مثل شماست که گاهی در قامت یک عباپوش و یکبار در چهره روشنفکر کراوات زده اما با یک طرز تفکر مشابه ظاهر می شوند! بهتر است قبل از گوهرفشانی و انتشار آن کمی از سلولهای خاکستریت استفاده کنی!

    پاسخحذف
  6. مدیری یک بازاری است که میخواهد جنس خودش را بفروشد. حالا با هر نیرنگ و لودگی که از دستش ساخته است.
    او از نظر من هنرمند نیست.

    پاسخحذف
  7. dustane aziz kare tanz yani hame chiz ra be khande gereftan. man nemidunam chera majmoehayi mesle south park ya family guy ke dar amrica sakhte mishe ejazeye inke hame chiz tu in donya ro be sokhre begire va maskhare kone. az dinhaye mokhtalef gerefte ta raes jomhure amrica va iran va keshvarhaye dige vali yek tanz saze irani hata nemitune nazare khodesho dar morede chanta televesione losanjelesi bege. mage maha baraye democrasi nemijangim?
    democrasi yani inke harki harchi deleh mikhad besaze, harki harchi delesh mikhad be ge mardom ham agar moshkel darand mitunan be injoor chizha goosh nakonand . kasi zorehun nakarde goosh konand.
    har kasi tou in donya azade harchi mikhad bege

    پاسخحذف
  8. من به هیچ عنوان قصد دفاع از عملکرد تلویزیونهای لوس آنجلسی را ندارم. در اینکه عملکرد سودجوجانه بعضی از تلویزیونهای لس آنجلسی، مبارزه مردم را به لوث کشیده اند هم جای هیچ تردیدی نیست. قطعا سطح پایین دانش سیاسی جمعی از این جماعت، مزید بر فرصت طلبی، سود جویی و روابط مشکوک با رژیم شده و ابتذال لس آنجلسی را سبب شد که یکی از آفات مبارزه مردم ایران برای آزادی شد و متاسفانه بیراهه را بجای راه درست به مردم نشان داد، که قطعا جز طولانی تر کردن عمر این رژیم و رنج مردم، نتیجه ای نداشته است.
    اما من در صداقت کسانی شک دارم که فقط به ابتذال لس آنجلسی حمله میکنند و از ابتذال آخوندی-بازاری با سکوتی تایید آمیز میگذرند. نمیتوان ضد ابتذال بود و فقط بر ابتذال لس آنجلسی حمله برد، نمیتوان با سر کیسه کردن مردم مخالف بود و صرفا پرچم فروشی را محکوم کرد - که تازه اشکالی هم ندارد برای پرداخت هزینه ها و بقای تلویزیونی که از حمایت یک حکومت نفتی برخوردار نیست- و در عین حال دست به کثیف ترین خودفروشی ها در مقابل دوربین تلویزیونی زد و برای خوش خدمتی به بیت رهبری و برخورداری از مزایای آتی ان، کل اپوزیسیون رژیم را با لودگی اسلامی به تمسخر کشید. اوج این لودگی را در بروز فرهنگ ضد زن جمهوری اسلامی میبینیم که چطور مادر آقای "همایون" هجو شده و لابد قرار است که آقای "همایون" بیاید و به این جماعت لوده راجع به عملکرد و اخلاق مادرش، جواب پس بدهد. میبینیم که چطور آقای مدیری و لودگی اش، اینه تمام نمای ایدئولوژی غالب و روح حاکم بر نظام اسلامی است. از دید اینان، نه تنها مادر آقای "همایون" به عنوان یک انسان ارزشی نداشته بلکه کالایی است جنسی، که جز مایملک و دارایی آقای "همایون" است، حتی خود آقای همایون هم چیزی به اسم حریم خصوصی ندارد و هرلحظه هم به یکی از این اراذل، که تنها از مزیت "نرینگی" برخوردار است و لابد آماده جاری کردن احکام اسلام، باید راجع به اندرونی خانه اش و اخلاق مادرش جواب پس بدهد.اینجا دیگر مهران مدیری خود در هیات یکی از قضات شرع یا یکی از لمپنهای بسیجی آماده جاری کردن "حکم اسلام" و "امر به معروف و نهی از منکر است". بساط این ابتذال هم در همه جای دنیا تنها با آگاهی روز افزون مردم جمع شده است. به امید آنکه در میهن ما هم چنین شود.

    پاسخحذف
  9. این مدیری همون اولش هم شایعه کرد که چون نرفته بیت رهبری سریالشو از تلویزیون نشون نمیدن
    و با اینکار مردمو فریب داد و جیب خودشو پر کرد
    تف به ذاتش

    پاسخحذف
  10. ای کاش مردم عوام هم امثال خودفروش دلقکی چون مدیری را بشناسند و بجای دادن این همه پول به این مردک فکری به حال خود کنند البته برای این مردم بدبخت خدازده و ناامید دیدن خود مسخرگیهای امثال مدیری نوعی نشئگی و خود فراموشی از وضعیت تهوع آور زندگی امروز است زندگیی که دیگر امیدی به بهبودش نیست

    پاسخحذف