۱۳۸۹ بهمن ۸, جمعه

می دونید فرق البرادعی با موسوی و کروبی چیه؟

اینها اصولا فرق های زیادی دارند، اما یکی از فرق هاشون اینه که

البرادعی تمام انرژی خودش رو برای مبارزه با حکومت مصر و طرفداراش صرف می کنه. اما رهبران جنبش سبز باید در سه جبهه بجنگند. دشمنان موسوی عبارتند از
1- جمهوری اسلامی در لباس جمهوری اسلامی
همین دارو دسته ی خامنه ای و بسیج و سپاه و پلیس و ارتش

2- جمهوری اسلامی در لباس اوپوزوسیون
همین کسانی که در ظاهر مخالفند اما مزدور رژیم هستند، چه در خارج، چه در اینترنت

3- اپوزوسیونی بهانه گیر و حسود و خنگ، که نه خودش عرضه ی مدیریت مردم رو داره، نه اجازه می ده فرد دیگه ای  جنبش رو رهبری کنه، این افراد دشمن رو اشتباه گرفتن. و هدفشون نه خامنه ای، بلکه موسوی هست. هر روز بهانه ای می گیرند. یک روز می گن چرا موسوی ساکته، , وقتی موسوی اعلامیه می ده، تا چند روز صدایی ازشون در نمی یاد، بعد می یان می گن چرا خمینی رو نقد نمی کنه، بعد که موسوی می گه تصمیم خمینی در فلان مورد اشتباه بود، می یان می گن چرا نمی یاد تو خیابون، بعد که معلوم می شه حبس بوده، می گن موسوی اعلامیه نویسه، بعد که موسوی ساکت می مونه، می گن چرا امروز فلان چیز رو محکوم نکرد.

تو رو خدا خجالت بکشید، خامنه ای رو ول کردید چسبیدید موسوی رو. باباجان شما موسوی رو قبول نداری، برو هرجوری که دوست داری مبارزه کن. ای بابا! البرادعی اگه شما رو داشت از جاش نمی تونست تکون بخوره. بعدش هم یه نکته ای! به قول یکی از دوستان، اگر بخواهیم البرادعی رو با کسی مقایسه کنیم، باید با رهبران اپوزوسیون خارج نشین مقایسه کنیم. وگرنه موسوی که الان تو ایرانه. حتما باید بگیرنش تا بشه مثل البرادعی؟ یادتونه اون اوایل می ترسیدیم؟ می گفتیم نکنه موسوی سازش کنه؟ خب! سازش نکرد، تو داری چی کار می کنی؟

۲۲ نظر:

  1. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  2. كاملا موافقم . نمونه ش همين كساني كه تو نظراتشون فقط بلد هستند چرت و پرت بگن!

    پاسخحذف
  3. ممنون. ولی وزن اون کسایی که خارج نشستن و و فقط تحلیل ماوقع می کنن بدون اینکه راهکاری برای آینده داشته باشن اونقدر ها نیست. همه کاره خود مردم هستن. بعد ماجراهای تونس و مصر معلوم شد واقعاً خود مردم نخواستن ... حالا چرا معلوم نیست...

    پاسخحذف
  4. موسوی مغز متفکر نظام در دهه 60 قاتل هزاران جوان و طرفداران موسوی نیز قاتل هستند به امید نابودی قاتلین آزادی
    یک بار دیگر اعلام میکنم به تمام خانواده هایی که در دهه 60 جوانان خود را از دست دادند بعد از کوچکترین قیام و سرنگونی جمهوری اسلامی، موسوی را راحت نگذارید و در دادگاه عادلانه و مردمی محاکمه کنید
    مهندس موسوی به هیچ عنوان از کارهایی که کرده ابراز پشیمانی نکرده و تایید هم کرده است راه خمینی جلاد را
    از خون پدران مادران خود نخواهیم گذشت
    انتقام نزدیک است
    به زودی تمام مزدوران را زیر پاهای کارگران خواهیم دید
    همونقدر که شما از قاتلین مردم دفاع میکنید ما هم بر ضد قاتلین خواهیم بود رهبران شمارو در دادگاه های خلق خواهیم دید

    پاسخحذف
  5. چرا میگید اونایی که خارج نشستند؟
    مگر انهای که خارج نشستند هم شهریهای ایرانی‌ نیستند که همه آوره شدند.
    چرا همش میگید موسوی، موسوی؟
    موسوی، کروبی، خواستهٔ یه قسمت (قوانین شریعت اسلام به روش دوّم) از مردم ایران رو نمایندگی میکنند.
    مگر نه اینکه دمکراسی حقیقی، تقبل بود همه احزاب و جناها هست.
    در ایران کرد، لور، مسیحی‌، بادین، بییدین و، و،
    نمایندهای اینها کجا هستند.

    پاسخحذف
  6. اولا چرا نظر مخالف ديدگاه تو پاک ميکني پس لطف کن مسدود کن ديدگاه هاي خواندگانو.دوم اينکه اقاي موسوي و کروبي رو خواهشا با البرادعي قياس نکن که فرق اون ادم با اينها زمين تا اسمانه.رفيق تو يا سياسي نيستي يا اطلاعاتت خلاصه شده تو سايت جرس يا از اين قبيل.تو هيچ ميدوني ظلمي که موسوي و کروبي به مردم ايران کردن چقدر بزرگه؟يادته تظاهرات مليوني مردم رو اگه اقاي موسوي و کروبي قصدتشون بر اندازي اين حکومت بودش با اون جمعيت خيلي کارها ميشد کرد اگه ميگفتن نرن خونه هاشون و تو خيابون بمونن کار اين رژيم تموم بود.من کاري به ديگران ندارم رفيق اگه گوينده مسته شنونده بايد عاقل باشه.اقاي موسوي و کروبي سوپاپ اطمينان اين رژيم هستن سر اون سياه بازي هزاران نفر از جوانان شجاع و دلير ما بازداشت و يا کشته شدن.باز ميگي کروبي موسوي.اونها دارن همون حدفي رو دنبال ميکنن دانسته و يا ندانسته تاکيد ميکنم که رژيم ميخواد.هيچ ديدي وقتي کسي رو که با انجمن پادشاهي در ارتباط باشه اعدامه ولي اگه سبز باشه زندان؟پس شور حسيني ما رو نگيره و يک کمي عاقل باشيم.باز ممنونم ازت.

    پاسخحذف
  7. آقا/خانوم محترم
    من فقط نظرات حاوی توهین یا نژادپرستی رو حذف می کنم. فرمایش شما در مورد حذف نظر مخالف در این وبلاگ واقعیت نداره.

    با نظر شما کاملا مخالفم. هر کاری که گفتید موسوی کرد. شما دارید بهانه می گیرید و بی شک آب در آسیاب رژِیم اسلامی می ریزید.

    پاسخحذف
  8. در جواب خانم/آقای محترمی که گفت:
    "چرا میگید اونایی که خارج نشستند؟
    مگر انهای که خارج نشستند هم شهریهای ایرانی‌ نیستند که همه آوره شدند."

    من قصد بی احترامی به خارج نشین ها رو نداشتم. من گفتم البرادعی که از خارج رفته مصر، همه دارن تحسینش می کنن که ای بابا عجب جراتی داره، در حالیکه توجه نمی کنن که موسوی از همون اول در همین ایران، بیخ گوش اینا بوده. اگر می خواهید مقایسه کنیدف باید البرادعی رو با اپوزوسیون خارج نشین مقایسه کنید.

    پاسخحذف
  9. موافقم با نوشته ات و جالب اینجاست که حرفهای بعضی از سلطنت طلبها و بعضی عزیزانی که بالا کامنت گذاشتن دقیقا عین حرفهای کودتا گراست حالا با کمی لعاب اپوزیسیون ولی یکی اند .خوی دیکتاتوری در هر دو گروه موج میرنه. من نمیدونم اصلا تفرقه چرا؟همه چه سبز و غیر سبز در حال حاضر یه چیز میخوایم و اون سقوط دیکتاتور . میدونید انقلاب 57 چرا پیروز شد ؟چون کمونیستهاو توده ایها و مذهبی و لائیک همه یک چیز رو خواستن و منیت ها و تفاوتها رو کنار گذاشتن ما با این همه اختلاف چه کار میخوایم بکنیم؟

    پاسخحذف
  10. جناب شریف گرامی،

    من قصد آب در هاون رژیم ریختن رو ندارم.
    به مرگ میگیرند که به تب راضی‌ بشیم!
    رژیمهای دیکتاتور تمام شخصیتهای اپوزیسیون دیگر رو از میان میبرند (مگر نکردند)
    تنها راهی‌ که باز گذاشتند اصلاح طلبان هستند.
    که آن هم بوی جمهوری اسلامی میدهد.

    با سپاس.

    پاسخحذف
  11. دیکتاتور در جمهوری اسلامی نیست.
    بنیاد جمهوری اسلامی دیکتاتوریست.

    پاسخحذف
  12. من نیز با نوشته تان کاملا" موافقم و بار ها اینگونه مطالب را یادآور شده ام وایمان دارم اگر آگاه شویم ، متحد شویم و نق زنی ها وبهانه تراشی ها و توقعات بیجا و خودخواهی ها را کنار گذاریم ، بر این دشمن خونریز بدکردار (خامنه ایسم) چیره شده و به آزادی مطلوب دست خواهیم یافت .
    اتحاد همه ی افکار وهمه ی اقشار رمز پیروزیست !

    پاسخحذف
  13. بوی یآس ونومیدی رااز خود دور کنید به اتحاد بیاندیشید که نهضتی شایسته وبایسته را چسبیده ایم !
    نهضتی که همگان را در بر میگیرد . همه ی آحادمردم را با هر فکر وایده ای !
    این نهضت کمال مطلوب است اگر عاقلانه به آن بنگرید !
    به بیان بعضی مطالب که ناشی از جو تقدس مآبی وخفقان است توجه نداشته باشید ! لطفا بس کنید ساز تفرقه را ، که آرزوی حکومتیان است این !
    خود رهبران عزی بار ها گفته اند که ما رهبر نیستیم واین مردم هستند که تعین کننده هستند !! این یعنی چه ؟!
    یعنی ورود کنید ای عزیزانی که حق زندگی آرام وآزاد دارید در ایران ! یعنی بیایید متحد شویم تا همگان در اداره حکومت و کشورمان سهیم باشیم !
    پس ، لطفا" عاقلانه بیندیشید وبیایید متحد گردیم تا شیطان حکومت وحکومت دینی را ریشه کن کنیم !

    پاسخحذف
  14. ای کسانی که به اخلاق وانسانیت ودین ومذهب وکشور ومردم وایده خود وعظمت وکرامت وشرف و وجدان و.... بایبندید ! بیاید متحد گردیم این ام الفسادحکومتها را نابود گردانیم والا 32 سال دیگر بر ما حکومت خواهند کرد وهر روز جمعتی از ما ها را کشتار واعدام میکنند وزندان می اندازند وشکنجه خواهیم شد وتبعید وفراری مان خواهند داد!
    اتحاد و یکدلی نیاز مبرم ماست !
    سلام و درود بر موسوی ،کروبی ،خاتمی ،رهنورد ،بنی صدر،احزاب وسازمان های مختلف که به جهت آزادی میکوشند.

    پاسخحذف
  15. از موقعي انقلاب در تونس مصر شروع شد
    يک سري يادشون افتاده خوابيدن جنبش
    تقصير ايراني ها خارج بوده
    به روي مبارکشون نميارن باعث شکست
    جنبش موسوي کروبي بودن
    که ترس از سقوط حکومت داشتن
    و هشدار ميدادن از شعار ساختار شکنانه
    و جواب موسوي در برابر شعار جمهوري ايراني
    جمهوري اسلامي نه يک کلام بيشتر نه يک کلام
    کمتر بود

    پاسخحذف
  16. "جناب شریف گرامی،

    من قصد آب در هاون رژیم ریختن رو ندارم.
    به مرگ میگیرند که به تب راضی‌ بشیم!
    رژیمهای دیکتاتور تمام شخصیتهای اپوزیسیون دیگر رو از میان میبرند (مگر نکردند)
    تنها راهی‌ که باز گذاشتند اصلاح طلبان هستند.
    که آن هم بوی جمهوری اسلامی میدهد."

    دوست گرامی! اگر پست های خیلی قبل مرا، در بهبوهه ی بعد از انتخابات ببینید، می پذیرید که من با تمام وجود از ایرانی های مقیم خارج سپاسگزاری کرده ام. مهم نیست که جمهوری اسلامی چه کسی را قبول دارد و چه را قبول ندارد. این نوشته ی من فقط حوابی بود به همسنگرانی که به جای جمهوری شوم اسلامی، تمام توان خود را صرف تخطئه ی موسوی می کنند. دوستان مقیم خارج! بیایید مثل روزهای اول بعد از انتخابات همه با هم یکپارچه در مقابل رژیم اسلامی بایستیم. از موسوی نترسید که حتی اگر بخواهد، هوادارانش به او اجازه ی پیاده سازی چیزی جز خواست اکثریت را نمی دهند

    پاسخحذف
  17. چرا شما کامنت من را که موافق موسوی نبود سانسور کردید؟ وای به حال ما.

    پاسخحذف
  18. آیا میشه تو سایت شما جنایات خمینی خونخوار را در دوران نخست وزیری موسوی یادآوری کرد؟

    پاسخحذف
  19. عزیزی نوشت: "چرا شما کامنت من را که موافق موسوی نبود سانسور کردید؟ وای به حال ما."

    عزیزی دیگر نوشت: "آیا میشه تو سایت شما جنایات خمینی خونخوار را در دوران نخست وزیری موسوی یادآوری کرد؟"

    دوستان گرامی! من در دل همان دارم که شما برایش تلاش می کنید. من شرمنده ام اگر پیزی را سانسور کرده ام. ولی دوست گرامی شما فحش دادید وگرنه من کامنت شما را پاک نمی کردم.
    دوست عزیز هرچه دوست دارید در اینجا از جنایات خمینی در زمان موسوی بنویسید. ولی به یاد داشته باشید که خمینی مرده، و موسوی در حال حاضر در صف مردم است. این نوشته ی شما دردی را دوا نخواهد کرد، که هیچ، صرفا پایگاه موسوی را تضعیف و راه رژیم را برای حذف موسوی باز می کند. موسوی خوب یا بد، مردم به دورش جمع شده اند. اما مهم این است که مردم دور هم جمع شده اند و رژِم از همین می ترسد.

    پاسخحذف
  20. تفاوت بین البرادعی و موسوی از زمین تا آسمان است! البرادعی در هیچیک از جنایات رژیم "مبارک" شرکت نکرد در حالیکه موسوی نخست وزیر دوران طلایی !!! است. البرادعی از جنایت رژیم مصر طرفداری نکرد در حالیکه موسوی با کمال وقاحت در مقابل تلویزیون اتریش از قتل عام ۶۷ دفاع هم کرد. از ان گذشته البرادعی بدنبال برگرداندن مصریان به دوران طلایی !!! کشتار نیست در حالیکه برنامه آقای موسوی "اجرای بدون تنازل قانون اساسی" رژیم ولایت فقیه است در جهت رسیدن به دوران طلایی !!! امامش که از سیاهترین دورانهای تاریخی ایران است، دورانی که خط امامی های جنایتکاری از قبیل موسوی، پایه های ترور و اختناق را ریختند و سازمانهای سرکوب را پایه گذاری کردند. سرکوب زنان، جوانان، دانشجویان، فعالان سیاسی و اجتماعی و ...... در همین زمان اتفاق افتاد. انقلاب فرهنگی که از سیاهترین برگهای حکومت اسلامی است و طی ان دانشگاه ها و دانشجویان سرکوب شده و تعداد بسیار زیادی از اساتید تصفیه شدند، از "شاهکارهای" مشترک آقای موسوی و آقای سروش است. آیا البرادعی یکی از اینهمه لکه های ننگ را در پرونده اش دارد؟
    این از کج سلیقگی شما حکایت میکند که یک چماقدار جنایتکار خط امامی به نام موسوی را با البرادعی مقایسه میکنید!

    پاسخحذف
  21. شما با خوشخیالی موسوی را به صرف چند کلام فریبکارانه ای که در شرایط ضعف بر زبان آورده، مردمی میدانید. شما باید خمینی را میدیدید که شعارهایی بمراتب مترقی تر و مردمی تر سر میداد.
    دوست عزیز، شعار دادن و در باغ سبز نشان دادن، انهم در زمانیکه در قدرت نیستی که توان عملی کردن ان وعده ها را داشته باشی، کار ساده ای است که از هر کس بر می اید. بخصوص اگر ان وعده ها، مطالبات تاریخی مردم هم باشد، مسلما دادن ان وعده ها هزینه ای که ندارد هیچ، وزن حمایت مردم را هم پشت شما می اندازد و سواری مفتی هم به گوینده ان شعارها میدهد. اینجاست که میگویند که / خوش بود گر محک تجربه اید به میان / تا سیه روی شود هر که در او غش باشد /.
    سوال اینست که آقای موسوی اگر میتوانست با "اجرای بی تنازل قانون اساسی " با محوریت ولایت فقیه، حقوق مردم را استیفا کند، چرا چنین اتفاقی در زمان خودشان نیفتاد؟ چرا زنان و جوانان توسط گشتهای سرکوب دست پخت ایشان و دولتشان سرکوب میشدند؟ ان قتل عام فجیع ۶۷ چگونه اتفاق افتاد؟...........
    واقعیت اینست که موسوی هم مثل خاتمی بدنبال پنهان کردن زهر ولایت فقیه در کپسول قانون اساسی و خوراندن ان به خلق الله میباشد. بیشک اصرارش در اجرای "بی تنازل قانون اساسی" از همین مساله سر چشمه میگیرد. ولی مگر میشود که با وجود نهادی به اسم ولایت فقیه، که توسط مرادشان آقای خمینی پایه گذاری شده، حقوق ملت را استیفا نمود؟ آیا مگر چنین نهادی با قدرت نامحدود، که عملا قدرت وتوی رای مردم را دارد، کمترین سنخیتی با حق حاکمیت مردم دارد؟ اینجاست که معلوم میشود که سخنان ایشان در مورد استیفای حقوق مردم حرفی مفت و یاوه است.
    در واقع استراتژی اصلاح طلبان از قول مغز متفکرشان آقای حجاریان "فشار از پایین برای چانه زنی در بالا " میباشد. اینجاست که میبینیم که واقعیتی کثیفتر خود را نشان میدهد. این واقعیت چیزی جز سوء استفاده از مردم برای چانه زنی بر سر قدرت میباشد. رنج و خون مردم قرار است که معامله اینان را با رقیب سپاهی چربتر کند تا آنها با قربانی کردن جنبش مردم به سهم هر چه بیشتری از قدرت برسند. به همین دلیل هم هست که حرف اصلاح طلبان، از خاتمی و کروبی و موسوی التماس و دعا بر سر بهره وری "خودیهای" نظام است. اینجا نه حرفی از سکولارها است، نه حرفی از سنی ها، نه صحبتی از بهاییان، کردها، بلوچ ها، کارگران،..........است. اینها اساسا اگر نا خودی نباشند، نخودی هستند.
    دوست عزیز، جنگ آقای موسوی با رژیم نیست که ایشان خود بخشی از رژیم است. جنگ موسوی تنها با مافیای قدر حاکم است، انهم بر سر تصاحب بخش های هر چه بیشتر قدرت و ثروت برای مافیای رو به افول خط امامی ها (اصلاح طلبان). این جنگ، چیزی جز جنگ قدرت نیست، بین سران و زمامداران سابق نظام که خود را صاحب حق آب و گل میدانند با سران لاحق نظام، که خط امامیها در دامن خود پرورده اند و احساس میکنند که این دست پروردگان به ولی نعمتان خود خیانت کرده اند. این جنگ جناح ها هیچ ربطی به مردم ندارد و هر کدام از اینها که فائق شوند چیزی جز مصیبت برای مردم ندارند.
    البته ملت هوشیار خود را دم و دنبالچه هیچیک از این جناح ها نمیکند، بلکه از این اختلاف نهایت استفاده را میبرد تا ضربه را بر پیکر تمامیت رژیم وارد کند.
    با تشکر

    پاسخحذف
  22. نامرد اسم ارتش پاک کشور رو کنار اسم سپاه و بسیج نیار

    پاسخحذف