۱۳۸۸ تیر ۲۷, شنبه

بالاترین را دوست دارم، و دقیقا به همین دلیل، مخالف تقدیس آن هستم

دیروز و در زمان برگزاری نماز جمعه به امامت هاشمی، وقتی بیشترین نیاز را به بالاترین داشتیم، آنرا از دست دادیم. من تقریبا خلع سلاح شده بودم، و سرانجام پس از سال ها به رادیو پناه بردم
امروز نقدی در همین مورد خواندم [1]. گرچه با لحن بیان و بسیاری از جملات این مطلب مخالفم، اما اصل مطلب مورد نگرانی من هم هست. گمان می کنم بالادارهای محترم، باید درباره این ابهام توضیح دهند، اعلامیه های پیشین در این سایت، به در دسترس نبودن بالاترین در چهار و پنج شنبه اشاره می کردند؛ نه در یک زمان بحرانی مثل ظهر جمعه 26 تیرماه. من در اینجا درپی گله از بالاترین نیستم. روی سخنم بیشتر با کاربران محترمی است که در بخش نظرات مطلب انتقادی [1] معتقد بودند که نویسنده از عناصر جمهوری اسلامی و وزارت اطلاعات و سایت گرداب است. دوستان عزیز! این کلام شما دقیقا کلام این رژیم است، وقتی مقصود هر انتقادی را براندازی و منتقد را وابسته معرفی می کنند. من هم عاشق بالاترینم و به بالادارهای عزیز اعتماد دارم، گمان می کنم که بالاترین، در کنار فیس بوک و توئیتر نقش بسیار مثبت و مهمی در حرکت جنبش سبز ما ایفا نموده است. من حتی یک قدم فراتر می روم و نظر خود را می گویم از اینکه بالاترین در طول 2 ماه گذشته اتاق فکر بسیاری از فرهیختگان جنبش ما بوده است. اما این دلیل نمی شود که ما بالاترین را تقدیس کنیم و هر نقدی را محکوم نماییم. تقدس بخشیدن به هر چیز فساد به همراه می آورد و مقدس را از درون تهی می کند. بالادارها بسیار زحمت کشیده اند، ممنونیم، اما بالاترین ها هم زحمت کشیده اند. منظورم خدای ناکرده، آن چندرغاز ناقابل نیست، منظورم وقت و صداقت و اعتمادی است که همه ما نثار آنچه دوستش داریم، کرده ایم. انتظار پاسخ دهی به علت مشکل پیش آمده درروز جمعه درخواست نابجا یا زیادی نیست. برای خود من اتفاق دیروز و همینطور اتفاق چندی پیش، مبنی بر جذب کاربر بدون دعوت نامه، که نقض سنت بالاترین بود، هنوز مبهم است. بدون شک پاسخ به موقع مسولین بالاترین، به دوام اعتماد کاربران و موفقیت روزافزون سایت محبوب ما خواهد انجامید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر