۱۳۸۸ تیر ۱۰, چهارشنبه

یک تیر و دو نشان: اس-ام-اس را تحریم می کنم، و تنها با فرمان رئیس جمهور موسوی، تحریم را می شکنم

دوستان!
ابتدا از خواندن نامه موسوی بی رمق شدم! آخر تازه امروز رنگ سبز خریده بودم، که شهرمان را رنگ کنم؛ فکر می کردم، خدایا! حالا با این دو سطل رنگ 4 کیلویی سبز روغنی و اینهمه تینر چه کنم!
اما مانند چند سال اخیر، بعد از این ضربه سنگین، حالا چند دقیقه ای است که دوباره به حال آمده ام! پوستم کلفت تر از قبل شده است. راستش را بخواهید از نیروی شما نیرو گرفتم. از اظهارنظرهای مثبت شما نیرو گرفتم، حالا حالم اینقدر خوب است که می خواهم نظر هم بدهم ;)
می خواهم پیشنهاد کنم که اس-ام-اس را تحریم کنیم. مگر ما بازیچه ی این رژیم هستیم که هر وقت دلش خواست اس-ام-اس را وصل کند، تا با پولش بسیجی اجیر کند و هر وقت دلش خواست آنرا قطع کند و جیره خوارانش را به جان عزیزان مردم بیندازد.
پیشنهاد دومم هم این است که موسوی را مجبور کنیم که رهبر بماند. به این ترتیب که، تمام تصمیمات دولت ا.ن. را وتو می کنیم، مگر آنکه دولت موسوی آن را تایید کند، باید یک جور مبارزه منفی را شروع کنیم. اگر موسوی تحت فشار باشد و حرفی نزند، ما به تحریم ادامه می دهیم و اگر رسما فرمانی صادر کند، عملا رهبری را بر عهده گرفته! یعنی یک تیرو دونشان، که همیشه برایمان برد-برد است

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر