۱۳۸۸ تیر ۱۲, جمعه

اطلاعاتی راجع به شرکت مهندسی افق توسعه صابرین، وارد کننده دستگاه های ایجاد پارازیت در شهرهای ایران



شرکت "مهندسي افق توسعه صابرين" وابسته به بنیاد تعاون سپاه است. این شرکت در كشورهاي آلمان، انگليس، چين، مالزي، دبي و سنگاپور كانال خريد دارد و با دارا بودن کارت بازرگانی خارجی، درشرایطی که ایران به علت تحریم ها قادر به خرید تجهیزات خاص نیست، نیازمندی های ارگان های اطلاعاتی ایران مانند حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران را فراهم می کند. زمینه تخصصی شرکت صابرین، واردات دستگاه ها و قطعات ارتباطاتي، دوربين و همچنین ميكروفنهاي مخفي است. تجهیزات لازم برای ایجاد اختلال در دریافت کانال های ماهواره ای (دستگاه های تولید پارازیت) که از جمله در بالای برج میلاد نصب شده است، توسط همین شرکت خریداری شده است (شکل ها را ببینید). بنياد تعاون سپاه در سال‌1367 تأسيس گرديد و تمامي سرمايه‌هاي اين بنياد در اختيار خامنه ای است. با ابلاغ خامنه‌اي به مجلس، و پس از تصويب مجلس، شورايعالي مالياتي، بنياد تعاون سپاه را از ماليات معاف كرد. در جريان خصوصي‌سازي در سال‌1368، بنياد تعاون سپاه بسياري از واحدهاي دولتي را در اختيار گرفت، از‌جمله گروه خودرو‌سازي بهمن به بنياد تعاون سپاه واگذار گرديد

۶ نظر:

  1. مدیرعامل شرکت مهندسی افق توسعه صابرین
    http://www.rooznamehrasmi.ir/Detail.asp?CurPage=49&isParent=0&Level=&CategoryID=&NewsID=932135984911446
    آگهي تصميمات شركت مخابراتي و الکترونيکي موج نصر گستر سهامي‌ خاص ثبت ‌شده ‌بشماره164653 شماره3851/ت32
    تاریخ 20/2/88

    طبق صورتجلسه مجمع عمومي عادي بطور فوق‌العاده مورخ 15/11/87 شركت مزبور كه در تاريخ 6/2/88 واصل گرديد: اعضاء هيئت‌مديره به مدت 2 سال به قرار ذيل انتخاب گرديدند: بنياد تعاون سپاه به نمايندگي عليرضا رنگين کمان و شرکت بهاران به نمايندگي سعيد الفتي و شرکت مهندسي افق توسعه صابرين به نمايندگي عباس رئيسي و شرکت بهارستان کيش به نمايندگي مسعود ترکمن و شرکت بهاران گستر کيش به نمايندگي حسين پورحسن و شرکت بهارستان قشم به نمايندگي بشير چرايي و شرکت صابرين کيش به نمايندگي ضياء حسيني‌طاهري. به موجب صورتجلسه هيئت‌مديره مورخ 15/11/87 عباس رئيسي به سمت رئيس هيئت‌مديره، سعيد الفتي به سمت نايب رئيس هيئت‌مديره، مسعود ترکمن به سمت مديرعامل تعيين گرديدند. امضاء کليه اوراق و اسناد تعهدآور از جمله چک، سفته، برات با امضاء ثابت مديرعامل و امضا متغير يکي از اعضاء هيئت‌مديره همراه با مهر شرکت و نامه‌هاي اداري و ساير مکاتبات با امضاء مديرعامل همراه با مهر شرکت معتبر مي‌باشد.

    پاسخحذف
  2. شرکتی دیگر وابسته به صابرین با همان مدیرعامل مجید مشهدی ابراهیم که با مخابرت همکاری می‌کند:

    نام شرکت :مهندسی افق توسعه صابرین
    تلفن : 021-77453402
    فکس : 021-77455646
    محل فعالیت:
    استان : تهران
    شهر : تهران
    آدرس شرکت : تهران، ميدان رسالت، خيابان فرجام، چهارراه خاور، خيابان ملك لو، پلاك1/17، طبقه همكف
    مدیر عامل:مجيد مشهدي ابراهيم

    پاسخحذف
  3. سلام
    خوبی
    من در یک موسسه حقوق بشردر زمینه نقض حقوق تکنولوژیک (اینترنت و ماهواره و...)در ایران در حال تنظیم شکایت هستم. اگر
    اطلاعات کامل تری از مطالب فوق داری؟
    به من بدهی ممنون می شوم

    میل من :
    Hafez.shirazi@ymail.com

    پاسخحذف
  4. کلیک کلیک بنگ بنگ
    من هم برای افشای دروغ گویی های تو در انتخابات انقلاب خواهم کرد
    و به کمتر از ریشه کنی تو همدستانت که دستتان به خون بسیجیان بیگناه و مردم این کشور آغشته است راضیی نخواهم شد. ملت ما درو غگویی های شما را نخواهد پذیرفت و منافقان را به تدریج و باشناسایی آرام آرام، نابود خواهیم کرد.

    پاسخحذف